Tervehdys!
HKK pyrkii edistämään kannabistietoutta aktiivisella toiminnalla eli tuomaan kasvin etuja esille mediassa, internetissä, kaduilla ja messuilla yms.. Tarkoituksena on perustaa siemenpankki ja tehdä myös omaa risteytystyötä. Olen kuullut huhuja, että kannabis ja nokkonen on jo onnistuttu risteyttämään, luoden näin monivuotisen, Suomessa talvehtimaan kykeneväisen lajikkeen!
Hampun kasvattaminen ei ole suomessa laitonta (kuitu- ja öljyhamppu) ja HKK pyrkiikin lisäämään tietoisuutta erityisesti hampun monimuotoisuudesta; sen psykedeeliset ominaisuudet ovat varmasti monelle jo ennestään tuttuja joko propagandan muodossa/kaverilta kuultua tai omakohtaisen kokemuksen kautta. Lähtökohtana on siis keskittyä ensisijaisesti hampun muihin ominaisuuksiin, tällä tavoin se on helpompaa hyväksyä sellaisille ihmisille, keillä ei ole muuta tietoa asiasta, kuin jostain 70-luvulta peräisin olevia "hampusta saa AIDSIN"- propagandavalheita.
Hampun kieltäminen lailla on väärin. Laki perustuu siihen mikä on oikeata ja väärää, mutta kun laki itsessään edustaa epäoikeudenmukaisuutta, on laki laiton. Syitä tämänhetkiseen tilanteeseen on esitetty rahasta politiikkaan, mutta mielestäni nyt on tärkeintä riitelyn sijaan rakkauden keinoin tuoda valoa pimeyteen. Salailun ja valheiden aika on tulossa loppuunsa ja mitä enemmän me autamme itse itseämme, sitä nopeammin asiat tulevat tapahtumaan maailman eduksi. Hampun kieltäminen lailla on tekopyhää ja aiheuttaa monimuotoisia ongelmia yhteiskuntaamme ja koko maailmaan. Vapaan ja terveen ilmapiirin edistämiseksi minä siis perustan tämän rymittymän ja siihen ovat kaikki vapaita liittymään.
HKK aloittaa toimintansa Tampereella, mutta myös muiden kaupunkien asukkaat ovat tervetulleita Kiltaan. Kiltaan voi liittyä tässä topicissa omalla nickillään ja minulle voi vapaasti pistää myös yksäriä. Myöhemmin ehkä voi myös liittyä omalla nimellään, mikäli tämä saa tuulta ja myöskin mikäli siihen edes ilmenee tarvetta.
Kokoukset:
Killan ensimmäineset kokoukset on nyt pidetty, puhuttiin ihan yleisesti mitä voitaisiin alkaa puuhaamaan ja päätettiin, että tärkeimpänä prioriteettina pidetään siemenpankin perustamista. Myös muita projekteja aletaan pikkuhiljaa aloittamaan, tärkeimpänä mainittakoon opetusvideo, jossa näytetään kädestä pitäen, miten kasvattaa hamppu siemenestä siemeniksi. Tulevista kokouksista raportoidaan myös yleisölle mikäli katsotaan tarpeelliseksi tehdä näin.
Uusi kokous tullaan pitämään aina kun saadaan taas tarpeeksi osallistujia!
Uutisia:
Killan siemenpankki on lähtenyt hyvin käyntiin, kiitoksia sponsoreille!
Tulevat kokoukset:
Pidettävät kokoukset sovitaan killan kesken. Mikäli haluaisit osallistua kokouksiin, ota yhteyttä johonkin killan jäsenistä (esim. meitsi) ja sovi hänen kanssaan asiasta.
Savuisin terveisin
- turisti