Hei
Sain äskettäin lomautuslapun kouraan ja mikäli edellisen talven käytäntö toistuu, olen "lomalla"useita kuukausia. Siitä sainkin sitten ajatuksen tarjota auttavaa kättä vaikkapa jollekulle maalaistalon emännälle joka yksin pyörittää farminsa toimintaa. ja mikäli tämä maatila sattuisi olemaan vielä Ruotsinkielisellä seudulla, esim, Porvoo tai lähistön kunta niin aina parempi, voisin oppia samalla muutaman sanan Ruotsia.
Haluan tähdentää sitä että minulla ei ole todellakaan mitään taka ajatuksia vaan haluaisin yksinäisen emännän avuksi juuri siksi että hän naisena joutuu ehkä aika koville tilan monipuolisissa töissä. Olen tehnyt monenlaisia hommia elämäni aikana kuten, remontoinut asumuksia, tehnyt erilaisia lasituksia, terassi-parvelelasituksia, ollut hitsarina (nyk, työ) asiakaspalvelussa ravintolassa ja ajanut kuorma-autoa, traktoria ja p-kuormaajaa, tehnyt savottaa ja jonkin verran myös maatöitä nuoruudessa. Mikäli tällainen satunnaista apua tarvitseva farmari löytyy, voisin autella tilanteen mukaan.