Perinteiset omavaraisuudet

Perinteiset omavaraisuudet

ViestiKirjoittaja Pekka Majalahti päivämäärä Ke Loka 20, 2010 10:44 am

Hei,

Olen kiinnostunut perinteisesti elävistä ihmisistä, koska haluan täydellisesti eroon rahataloudesta ja sen tuotteista. Jo pitkään olen ollut kiinnostunut pyrkimään omavaraisten ihmisten pariin ja kiinnostukseni kohdistuu juuri elämään, jossa ihmiset asuvat kaukana ulkomaailmasta. Keskellä erämaata tai jollakin syrjäkylällä omillansa, tuottavat ravintonsa ja muut elintarpeensa itse kotitilallansa tai metsästäen ja keräillen sen luonnosta. Ja hankkivat siis elantonsa perinteisin vanhanaikaisin menetelmin, tuottaen elintarpeensa kuten satoja vuosia sitten kovalla ruumiillisella työllä.

Arvostan sitä suuresti ja haluaisin osallistua heidän elämäänsä omasta kiinnostuksestani ja halusta elää vanhalla perinteisellä tavalla ilman rahan ja uudenaikaisen materiaalin käyttämistä. Tavoiten on siis saada tällaisen yhteisön hyväksymään minut jäsenekseni. Olen valmis tekemään ahkerasti ruumiillista työtä ja sitä kautta oppimaan heiltä ja ansaitsemaan paikkani heidän joukossaan, jos he ovat valmiita
antamaan minulle mahdollisuuden.

Voisitteko siis hieman kertoa, että onko teillä tietoa tällaisista omavaraisesti elävistä ihmisistä ja mikä on heidän tilanteensa?
Pekka Majalahti

Paluu Kestävä elämäntapa